MevaNur9
Evet yüzüne be boyun kısmı felaket kötü oldu kıpkırmızı sivilce gibi ve hep iltihap gibi akıyordu o losyonu bıraktım yüzüne 3 4 gün bepantol onarıcı krem sürdüm geçti direk çok şaşırdım sağlık ocağında yaraları için krem verdı o sivilceler yara gibi kabuk bağladı baya iyi geldi sizde doktorunuza bence Bı sorun kerem ovadril losyon diye krem