2 aylık bebeğim oldu çok kötü oldu piskolojım bozuldu cidden bende de vardı hergun onu yıkayıp kıyafet değiştirdim 60 90 derece hep kullandım ütü yaptım 3.haftadayız bebek olduğu için kwella yada metrin dedi bende wilkson pomad diye iğrenç Bi merhem sürdüm geçmeyince dermiton ücretli ilaç aldık sonucu umarım iyi olur siz de youtube de videolar var uyuz hakkında onları uygulayın çok ilerlemeden