Mys30 ya bence uzman doktor ölçümü daha iyi benim bebeğimin doğum baş 35 di 2 ay sonra sağlık ocağı 34 ölçtü doktora gittim hemen baktı 38 falan ölçmüştü. Ölçen kişi de önemli bence . Yani bizim burdaki hemşireler açıkçası tırt birde İstanbul un göbeği😒