Bizde 7ay 11 günlüğüz ve 3 gecedir sürekli ağlayarak uyanıyor sanırsınız yere düştü yada canını yaktık. Kesik kesik uyuyor vallahi artık çok yoruldum . Atak dönemimi yada derdi ne anlamadım bir türlü. Şimdi ayağımda sallıyorum uyudu. Beşiğine koyup yatmaya gidicem ve kesin yarım saat sonra buralarda olurum🤧🤧