salakmisincemilee tek değilsin şuan ayaklarım da ve yaklaşık akşam üzerinden beri sallıyoruz uyusun diye yerine koyunca lıp açıveriyor gözlerini 1.5 aylık daha sürekli uyuması gerekirken ne gündğz ne gece uyuyor dalamıyor derin uykuya doktorumuz bi çay kaşığı rezene verin dedi ben de içiyorum sütümden geçsin diye gram faydası olmadı valla çözümü nasıl bulcaz bu bebelerle bilmiyorum😂