Liiii Asym33 bende LCW den aldım terler gibi oldu hasta bebeğim suan emin olamadım 2.5 cok mu kalın oldu acaba odamız serin oluyor normal deama
Asym33 Liiii Yani bilmiyorum canım herkez çok kalın olduğunu bebeklerinin terledigini söylüyor ama ben yaklaşık 3 haftadır felan kullanıyorum sürekli kontrol ediyorum hiç terlemedi
Almnata_ 2,5 tog kullanıyorum bende sadece zıbın ve bez kullanıyorum terleme yaşamadık 19-20 derece oluyo odamız kuzey cephede biraz serin oluyo
Mathildamars Dunyams benim evim 21-24 arası değişiyor derece olarak. 1.7 tog kullanıyorum içine kısa kollu zıbın ve ayağına çorap giydiriyorum. Hiç üşümüyor
Almnata_ Liiii olabilir tulum terletip hasta olmadıysa tulumu tekrar bi gözden geçirin isterseniz . sık sık terletip sürekli hasta olabilir böylede kuzucuk 🥲
Buse-ayaz-14 Asym33 merhaba bende kadem öyle aldım evim aynı derece de ilk defa giydiricem peki üstüne herhangi birşey örtüyoemusunuz birde ayaksız benim ki ayağına çorap giydiriyormusunuz