Markadan markaya değişiyor bence. Geçen yıl yorni 1.6 tog giydirdim sıcacık oluyordu vücudu 23 derecede bu sene 2 togla başladım Civilin ısıtmadı 2.5 tog aldım Trendyoldan altına tulum giydirdiğim halde yine soğuk vücudu çok uyanıyor üşüyor sanırm battaniye örtünce yatıyor bebeğim 23 derecede anlamadık 🤷🏼♀️