ozgenur76
Plastik cerraha götürdüm fakat henüz bebek oldugu icin asla büyüdüğünde iz kalmayacağını bir müdahaleye gerek olmadigini soyledi ama suan oğlum 4 yasinda izi gayet belli oluyor ne yazikki.
Bizim bilgimiz yoktu ama bu süreçte kantaron yağı iyi geliyormuş güneşe çıkmadığı zamanlarda sürmek gerekiyormuş cok geçmis olsun