Selam kızlar. Benim 3 yaş oğlum evde düştü alnı kesildi acile gittik dikiş gerekiyor dediler yapıştırma tutmaz dediler benim o an hiç aklıma gelmedi yara yüzde olduğundan plastik cerrahına gitsek o atsa diye normal dikiş atıldı 5 tane. Daha dikişleri alınmadı iki günü var dikişler alındıktan sonra gitsem plastik cerrahına iz kalmasını en aza indirmek için neler yapabiliriz diye sorsam iş işten geçmiş der mi deneyimli olan anneler varsa önerinizi bekliyorum.