Woody Noname21 kumdan şekiller yapıyor sahildeki gibi. Kinetik kum yapı itibariyle farklı olduğu icin daha kolay sekil alıyor
OptimusPrime anonimhanim_ Sonra papel yatması gerekm ayrıca aldığınız her ürün epremiym iseniz de papel yatıyor. 🤭
anonimhanim_ Benisahtesevme2 Kuruma olayı varmış bu kumlarda o yüzden bimden alasım gelmedi markası yok diye kurusa çöp olur dedim trendyoldan aldım oda iyi 2 kg 100 tl
lanadelmiyav anonimhanim_ oglum cook severek oynuyor. Biraksam saatlerce oyalanir. Oyle cok dagilmiyor ki. Yapisi normal kum gibi olmadigi icin etrafa sacilmiyor
anonimhanim_ lanadelmiyav nerden aldınız kuruyor mu ? Birde bazıları elden çıkmıyor boyası yazmış var mı öyle bişey
lanadelmiyav anonimhanim_ hayir kurumuyor. Toyzzshop magazasinda, harika kanatlar kinetik kum olanini almistim. Hic oyle bir seyle karsilasmadim. Aslinda bu urunu alirken hesapli olani degilde, kaliteli olanini almak lazim. Kurumuyor ve ele yapismiyor
Deletedmom_41 anonimhanim_ ben tam alıyordum bunu yorumlar kafamı karıştırdı 😔 galiba pek iyi değil yav
anonimhanim_ lanadelmiyav evet bime de geliyormuş yarın onu alacaktım kuruma olayını duyunca dedim bir iki ay sonra işime yaramazsa yazık olacak bari almışken iyisini alayım
lanadelmiyav Deletedmom_41 mutlaka bak. Yani o kadar guzel oyaliyor ki, biraksam 2-3 saat oynar😅 Artik kahveni mi icersin, filmini mi izlersin🥹
Deletedmom_41 anonimhanim_ 7 tane olumsuz yorum yapmislar boyası cikiyor, ele cok yapışıyor falan diye 😔
Sema065 @anonimhanim_ İğrenç ben beğenmedim kızımın eline yapışıyor iyisini aldığım halde bir de üzerinde dökülmüş halde ortalıkta geziniyor parkeye sanki sıvı yağ dökmüşsün gibi kaygan oluyor 😂 benim kız beceremedi oynamayı kaldırdım
Sema065 @anonimhanim_ Bebeğiniz hareketli ise sizin de öyle olacağı kesin😂 sürekli kumu evde gezdirdi benimki kayıp düşecektim o derece kaygan parke de 😂😂😂😂