O yara taze krem onu yumusatacak aynı şekilde yağda yoksa yapışır gene bende yaşadım aynı durumu ama daha küçüktü ve çok yeniydi kremle yağla dediğim gibi yapa yapa düzeldi rabbim şifa versin iyi olsunlar arada krem sür geçtikten sonra bile çünkü kilolu bebeklerde bu sorun oluyor ben 6 aylık oldu ara ara krem sürüyorum bazende deriyi geri ittiriyorum kontrol ediyorum benimde bebeğim kilolu rabbim saklasın hepsini