Fatma123456
Canım bende geçen hafta Cumartesi sünnet ettirdim 2 oğlumu da biri 2,5 yaşın da diğeri 10 aylık dikiş falan yok kralmp diye yeni çıkan apartls yaptı doktor Çarşamba günü çıakrtırmak için bizi çağırmıştı ama benim küçük oğlanın aparatı pazartesi akşamı kendi düştü büyük oglu mu da Çarşamba günü aparatı çıkartmaya götürdük Hemşire dedi deriyi yukarı doğru çekin yapışmasın diye küçük oğlumun çok güzel şişlik ve yakışıklık yok gayet normal ama büyük oğlumun aynı şekilde yukarı çekiyorum derisini tam sorun yok altını besliyorum diğer bez değiştirmemde tekrar yapışıyor ve şişlik var bi kaç gün geçmesse bende götürücem benim oglum da kilolu yAni aslında ikiside kilolu