Idontmuhattap benim bebeğim de aynı. 6-7 kere uyandığı gecelerde çok iyi uyudu diyorum düşünün. En az 10 kere uyanır ama laf olsun diye 10 kere değil gerçek anlamda. Genelde 12-13 defa bazen sayamıyorum bile çünkü yatıramıyorum kucağımda uyuyo bıraktığım an uyanıyo. Meme aradığı için emerek uyuduğu için falan değil artık ben buna da inanmıyorum çünkü meme ağzında uyurken de ağlaya ağlaya uyanıyo. Gaz sorunumuz var evet ama uyanıkken hiç bi sıkıntısı yok sadece uykularda mı sıkıntı veriyo bu gaz anlamadım. Gündüz uykuları da aynı 1,5 saat uyuyosa 3 kere uyanıp ağlıyo. Hiç bi yerde uyumaz o yüzden evden çıkamıyorum. Yoruldum bittim tükendim artık ben de her gece onunla ağlıyorum. Ama yapacak bişey yok yani demek ki huyu bu napsam olmadı değiştiremedim. Kabullendim artık 2 seneyi gözden çıkardım.