Idontmuhattap her bebeğin zorluğu vardır, bir dönemi vardır, kendilerini anlatamıyorlar ve bıktım artık diyerek isyan etmek en azından bana göre değil sonuçta onun gelmesini isteyen sizdiniz. Ne durumda olan anneler var veya sizin yerinizde olmak isteyen kim bilir kaç anne ya da anne olmak isteyen vardır. Belki de bebeğinizin bir zoru vardır? alerji, gaz, diş, altında yatan onlarca sebep olabilir.