Dilruba_1 Prensesannesi2022 emzirmiyorum gece 2 de ve 5 de 90 ml süt içiriyorum normalde uyanmıyor ama dediğim gibi daha küçük olduğu için kalkıyorum uyurken içiyor uykusu da bölünmüyor hem Zayıftı bi de gece beslenmesiyle biraz toparladı o yüzden de kalkıyorum 3 haftada 600 gr aldı en son doktor beğendi
Edas Anneler bende emziriyorum ama 3 gündür kusuyo fszla mama da vermedim uykudan uyamdı 5 dk emdi kucapımda kustu bilen var mı?😑 bu gün 1 aylık
eflal1410 Edas belki reflüsü vardır doyurduğunuz zaman biraz dik tutun bebeğinizi. Bizimde arada çok kustuğu oluyor reflüsü var dedi doktor
eflal1410 Prensesannesi2022 ya işte gazı olur diye kendi uyansın dedi doktor bazen gece kalkmadan ben emziriyorum çok ıkınıyor uykusunda geriliyor kendini uyandırıyor bu sefer