eflal1410 ben 3 aylık olana kadar 3, saati hiç geçirmedim bizim doktorumuz da öyle demişti ama benim içim huzursuz oldu emzirdim rüya öğünü yaptim uyanmadan verdim ağzına mememi emdi geri yatırdım felan 🤭 şimdi tam 4 aylığız artık kendisi acıkınca uyanıyor mesela sabah 5de emdi 10 da kalktı bir daha emdi bazen 5 saati buluyor bazen kendiliğinden 2-3 saatte istiyor gündüz daha sık istiyor gündüz uykularimiz yok denecsk kadar az çünkü 😁 doktorumuz 6 saate kadar aç kalabilir demişti tabi ben o kadar beklemiyorum çok nadir 4-5 saat olduğu oluyor bence