Lykiavvv benim de bebeğim 5 aylık kolları çok uyandırıyor diye yarım kundak yapıyorum ama yavaştan bırakmak istiyorum ben de. Hep şey diye okudum önce bi elini dışarda bırakın birkaç gün sonra diğer elini de açarak alıştırabilirmişiz. Bi de çoğu zaman uyuduktan sonra kollarını çıkarıyor gece zaten serbest bırakıyorum tamamen.