Lykiavvv yapmayın bence kundak için çok çok büyük artık. Belki de dönecekti kundaktan dolayı dönemedi bu zamana kadar. Özgür olsun artık çocuk 4 aydan sonra önerilmiyor zaten. Yazık minnoşa annesi ellerini kullansın gece de uyandırsın biraz kendini bir şey olmaz öğrenir zamanla. Ben eldivenini de hemen çıkardım kundak da yapmamıştım. Hareketleri kısıtlanıyor. 3 aylık dönüyordu yarım benim bebeğim 4 ay olmadan tam döndü.