Kcjfnckd sizinle görülebilmesi çok isterim çünkü çok kafamı kurcalıyor bu durum hatta bu gün yine doktora gittik dil bağı tam kesilmemiş tekrardan baktırmak için doktor bir daha kesilmesine gerek yok dedi bizim dilbağı tip 1 oluyormuş tam dilinin ucunda şu anda emmesinde bi sıkıntı yok gelişimi de gayet iyi ama ben ilerde konuşması çok problemli olur mu diye korkuyorum😞