MelNilAdaMom dogdugu an gordulerse neden kesmediler? daha kolay diye biliyorum, yakin bi arkadasimin 3 cocugu var 3 ude oyle dogdu 3unude dogduktan hemen sonra ufak bi mudahale ile hallettiler, arkadasimin eside oyle dogmus 38 yil once bile dogumdan hemen sonra kesmisler, genetik galiba.