anonimhanim_ Zlm bende öyle biliyordum keşke bilmeden alsaymışım 16-24 ayını öğrendim şimdi kaldım ortada bir ay olarak tam ortası 24 ay 😂
Zlm anonimhanim_ benimkiler 2 yaş ve üzeri imiş kızım tam yapamiyo ama severek dinliyo o cırt cirtlari cikartiyo bende kitabı okuyorum
RuzgarMommys Bende direk 2/4 yaş olanı aldım Zor değildi Oğlum çat diye yaptı hepsiini 26 ayllıkken bende geç kaldım diyodum
Benisahtesevme2 anonimhanim_ evet fav listemde varmış kuzum şımdı bı etkınlık kıtabı aldım onu keşfedelim bunuda alırım güzel unutmuşum bende bunu
anonimhanim_ Benisahtesevme2 adeda yayınları vardı dimi sende ondan ne farkı var acaba ben onu alırken bunda ve onda kararsız kalmıştım
Mrymalya anonimhanim_ bence 16 24 ay olanı almalısınız kızım için 14.ayında almıştım 2 ay içinde yapabildi ama artık sıkıldı oynamıyor 22 aylık şimdi 2 4 yas biraz zor gelebilir ben daha almadım