Deletedmom_35 ben aldım 18-24 ay çok da sevdi kızım. Bence etkinlik etkinliktir🫠 bir de içinde zor olan bazı kısımlar oluyor, bebeğiniz daha önce o yönde bir etkinlik yapmadıysa algılaması için güzel oluyor. Bir de çok çabuk tüketilen şeyler, 3 lü set almıştım, 2 kitabı saklamama rağmen kızım buldu, 2 haftada tüm kitaplar bitmişti, şimdi 2-4 yaş alacağım. Çok uzun süre kullanılmadığı için 18-24 de faydalı oluyor, iş görüyor bence