acimavi zarifbirhanim kendime en son ne zaman yeni kıyafet aldım hatırlamıyorum. Hamilelikten beri neye ihtiyacım veya hevesim olduysa 2. el uygulamalardan aldım hep. Orada bile 100 tl üzerindekilere bakmıyorum😅
zarifbirhanim acimavi Ben ikinci el sayfalarında hiç uygun şeyler bulamıyorum sıfırı 100 liraysa orda kargo ve hizmet bedeliyle 150 oluyor 😀
zarifbirhanim papatya_1125 Dışarı değilde beğendiğim kıyafetleri döksem yeterli. Çünkü bir ferace beğeniyorum, detayı yok ama fiyatı 500 600 hatta daha üstü
papatya_1125 zarifbirhanim 4 sene önce bekarken 2 tane almıştım.onlari kullanıyorum.uygun kumaş satan yerler vardır illa.metresi 80 lira bile olsa 2.5 3 metre daha uygun gelir düşünüyorum
Bahar_kuzey12 zarifbirhanim ya hatırlıyorum da küçükken 3+1 daire tutmuştu annemler 250 TL aylık şaka gibi,,😂
acimavi zarifbirhanim o da doğru, 25 liraya kazak alacaktım kargo dahil 51 liraya çıktı😅 yine de mağazalardan iyidir deyip uygun fiyatlı iyi durumda olanlardan devam😅
zarifbirhanim Alparslan616161 Marka ürünler daha ucuz bence. Normal ne olduğunu bilmediğim sayfalarda bi tane çeker beğendim. Fiyati 680 liraymış. Aynı gün Stradivariusta benzer ceket gördüm. Fiyatı 400du
Halimea zarifbirhanim bende 2 tane önceden almıştım yazlık , suhneva ' dan kışlık aldım söyledıgın fiyata.