Güzel bir kıyafet buluyorum, almak istiyoruz. Fiyatına bakıyorum. Ve geri bırakıyorum. 😀😀 Allah aşkına bu fiyatlara kira ödüyorduk birkaç sene önce. Özellikle tesettür bölümü uçmuş durumda. Markasiz elbiseler 500 600, gömlekler etekler 250 300. Dikiş makinem var, az dikis bilgim de var. En iyisi dikis kursuna gidip kendim dikmek