Eymenimmmmmm canım biz de 4 aylıkken yaptirmistik ama dikişli yöntem değil ,bı klinikte klamp yöntemi ile kestirdik , pipisine mandal gibi birşey takıyorlar 3 gün boyunca öyle kalıyor ,ilk çişini falann yaparkenn yanma falan hiç olmadı o mandalin ucu kapalı oraya uyuşturucu bı jel sikip pamukla kapatiyorduk ,jel acıyı hissettirmiyordu. 4. Gün gidip çıkarttık ne krem ne başka bisey. Hatta suunet olduğunun ertesi günü doktor günde iki kez ılık oturma banyosu önerdi ,o mandalı cikarttirana kadar hep öyle banyo yaptırdık ,sıcak su pipinin morarip ödem bağlamasını engelliyormus eğer imkanın varsa böyle yaptır derim sünneti