Eymenimmmmmm 3 aylıkken yaptırdım. Bir boy büyük bez kullanın. Karton bardağı yarıdan kesin pipi beze temas etmesin diye 10 gün kadar bardakla bezleyin.birde sarı su var eczanede toz halinde satılıyor dr unuza sorun benimki bize bırakmıştı aldım kullandım etrafımda cok kullanan var hızlı iyileştiriyor ve cocugu cok rahatlatıyor. Bandajı T Şeklinde yapsınlar pipiyi komple sarmasınlar bu çok önemli. Uyuşturucu iğneyi yaparken çok ağlıyorlar sonra hissetmiyorlar zaten. Mümkünse kesilirken uyutun.ben eve gelince 4 saatte bir calpol verdim ilk çişi yaptıktan sonrası çok rahat geçti 🙏🏻 Darısı başınıza inş şimdiden geçmiş olsun Allah şifa versin 💙