Kuzeymomss atlasrl diplerime sürdürmeden boyattım. Ki emzirirken boyatılmaz diye kesin bir bilgide yok.
16temmuzannesi Hkgi bende boyatmak ıstıyorum ama cekınıyorum,kaşarımı boyadım mesela bı sıkıntı olmamıştı. Hatta kuaföre sordum o zaman yüzede bısey sürmemek lazım sonuçta oda derının ıcıne ıslıyor demıstı
Hkgi 16temmuzannesi vall dediğim gibi ben boyadım 22 ay kadar da emzirdim çok şükür sağlıklıyız bi sıkıntı olmadı tabiki yinede danışın doktora falan. 1 ayda beyazlarım çıkıyor mecbur boyamam gerek