atlasrl kızlar emzirme döneminde saç boyattınız mı, hamileliğim boyunca boyatmadım ama artık boyatmak istiyorum. internette kimi yerlerde zararı yok diyor kimi yerlerde süte geçiyor diyor.
areninannesii atlasrl merhaba ben boyattım doktorumuza sordum boyatabilirsin ancak organik boya olmasına dikkat et dedi. Hatta kendin al organik boyayı kuaföre sen götür dedi emin olursun en azından dedi. İşe başlayacağım tekrardan boyatacağım
1anne2cicek atlasrl ben boyadım ilk cocugumda da 2 çocuğum oldu yine boyuycam hamileyken de boyadım boyanın içeriğinin temiz olması yeterli
Deletedmom_22 atlasrl ben öyle boyattım 🤷🏻♀️dipten değil uçlardan boyatmıştım Emzirme bitince komple boyattım
16temmuzannesi Hkgi bende boyatmak ıstıyorum ama cekınıyorum,kaşarımı boyadım mesela bı sıkıntı olmamıştı. Hatta kuaföre sordum o zaman yüzede bısey sürmemek lazım sonuçta oda derının ıcıne ıslıyor demıstı
areninannesii Acaba uçlarını açtırmak zararlı mı beni de bu konuda bilgilendirir misiniz ? Herhalde bişey olmaz diye düşünüyorum