Browni Gly_87 ay ben gece alcaktım smdi baktım tükenmiş gözüküyor:( kararsızlkta dunya markasıyım resmen ağırlığı nasıl kullandınız mı ağır diye tereddüt ediyorum
Browni Birkucukkelebek ya şu ağırlık meselesi olmasa direk alıcam diğerinin hazne olayı beni cok düşündürüyor o kadar kararsız kaldım ki kimisi ağırlığa alışılıyor diyor valla bilemiyorum
Birkucukkelebek Browni aksine kullandıkça daha ağır gelmeye başlıyor. Normal bi süpürge gibi olmadığı için motoru sürekli siz taşıyorsunuz. Ayrıca hazne boşaltma işi 10 saniyelik bir iş, ben tüm evi tek hazneyle süpürüyorum ☺️
yesim42 Browni ben v15 aldım pişman oldum aşırı ağır kolum çok ağrıyor hala sanırım iade edip v12 alacağım hazneyi boşaltmak çok kolay çünkü bilseydim kesinlikle v12 alırdım çünkü kablosuz süpürgenin amacı zaten pratik olması bu kadar ağır makine asla pratik değil
yesim42 Birkucukkelebek merhaba ben de anneniz gibi çok pişman oldum çünkü çok ağır v12 onun yanında cidden hafif mi yoksa o da bilek kol yorar mı ben pratik olsun hafif olsun istiyorum
LadyGugu 1mehmethaninannesi 1 seneye yakın V8 kullandım, bebekli ve kedili evde bazen günde 3 kez çalıştırıyorduk. V12’ye geçtim, V8’i anneme verdim ve hala gayet sağlam, annem de sürekli kullanıyor, parça ihtiyacı vs. olmadı 1.5 senedir.