Merhaba benim bebeğim bir aylık göz beyazları sapsarı doktora gittik hiçbişey istemedi kan vs.. tenine dokundu orası da sarı ama nasıl kan idrar tahlili istemedi anlamıyorum aklım takıldı
kilosuda iyi dedi, ama kan istemesi gerekmiyor muydu?
Mama ve meme ikiside var
Nasıl kan istemedi hala aklımda o var
İnternette kötü şeyler yazıyor tekrar gitmeli miyim kan istemesi için