Kevserrrrrrrrrr doktorların her dediğini uygulamıyorum. Enfeksiyon kaptı iki kere antibiyotiksiz atlattık. Ateşi çıktı Ateş düşürücü yerine evde kendim doğal yöntemlerle düşürdüm ateşini. D vit kullanmam gerekti doktorun yazdığını değil de bha içermeyen tamamen katkısız marka olanı aldım. Tamamen ilaca karşı olduğumdan pekmezi önerdim. İçinde şeker var yazmışsınız. Heralde ev yapması pekmez alırlar diye düşündüm o konuda haklısınız onu yazmayı unutmuşum. Çünkü biz köyden ev yapması pekmez getirttik, şekersiz.