Ariyaarya Arkadaşlar kızım beni emmior kilosu çok az ne mama versem içmior şeker kattm zararlı dendi pekmez katıyorum sizce pekmez zararı varmı kilo aldırır mı biraz bilgisi olan yazabilirmi
Bebeminnie Ariyaarya çok katmadıkça zararı olmaz ama pekmezin vitamin olarak bir faydası da olmaz o şekilde, sadece mamayı içmesini sağlar
Minahanzade Ariyaarya dr içmediği için pekmez kat demişti lakin kilo aldırmıyor sadece tadı değişir biraz daha kolay içer
Mirayinannesi Ariyaarya 6 aydan once önermiyor doktorlar aptamıl denedınmoz formul mama aptamıl gold denedınızmı
Ariyaarya ElizErva ne mama denesem yemedi pekmez koydum öylede fazla içmior kilo alımı çok az ne yapacagımı bilmedim kilo alması için ne versem bilginiz varmı 3 ay 17 günlük
Kevserrrrrrrrrr Minahanzade Doktorların her dediğini doğru sanıp bebeğinize zehir gibi şeker vermeyin Allah aşkına pekmez nedir. Biz yesek içimiz yanar daha 3 aylık
ElizErva Ariyaarya benimkide içmiyor zayıf bi bebek bende 60 ml yapıp içiriyorum 10 dk sonra tekrar 60 ml yapıp kucagımda gezerek içiriyorum napim annelik emek ister müzik açıyorum elektrik süpürgesi çalıştırıyorum 🥺
Bebeminnie Ariyaarya iyi bence çok da az değil yani benm kızm çok mama içtği halde 5600 dü 3 aylıkken, iştahsız bi bebeğe göre az değil kilosu
Ariyaarya Bebeminnie 3 aylık deilki 3 buçuk aylık 5 kilo senin ki 3 aylık 5600 müş sizinki gene iyi cnm