Eylul05 Neslihan-55 işte öyle öyle adımları çoğalacak o sana yaklaşınca sen 2 3 adım daha geri git öyle adımları fazlalaşır
Kaptan03 gokkben benimde oğlum öyleydi canım sürekli peşindeydik bir aya daha sağlam yürümeye başladı şuan 14 aylık gayet güzel yürüyor
svncgzde Neslihan-55 merhabalar benim kızım da 14 ay 23 günlük 8 aylık doğdu aynen dediğiniz gibi korkuyo yürümeye ama doktoru normal diyor bakalım 🤷🏻♀️ Aslında bir ara baya güzel adım atıyordu bizlere geliyordu yürüyerek sonra hasta oldu tekrar korktu
Neslihan-55 svncgzde basması duruşu gayet güzel ama tembellik var biraz emekleyerek gitmek daha çabuk işine geliyor
Sibel3455 Melek1921 benim bebeğimde 8 aylık hiç emekleme eğilimi yok top gibi yuvarlanıyor ulaşmak istediği yere ama yüzüstü durmak hiç istemiyor, bebekliğinden beri yüzüstü hiç durmak istemedi basıyordu yaygarayı
Sibel3455 Neslihan-55 oturmada sıkıntı yok ama oturmakta istemiyor sıkılıyor ayakta durmak istiyor, basmak istiyor hep, oturtmak istediğim zaman ayaklarını kasıyor, mama sandalyesine koyacağım zman ayaklarını topluyor bakalım beklemedeyiz 🙂