Neslihan-55 Merhaba güzel anneler 🌼 oğlum 8 aylık doğdu şuan 14 ay 12 günlük 10 buçuk kilo 78 cm boyu tutunarak hızlı hızlı hareket edip yürüyor ama tek başına ayakta durup 1-2 adım atıp düşüyor yürümek istemiyor sürünerek daha çabuk hareket ettiği için ne yapmalıyım çok üzülüyorum
AyazMerve Neslihan-55 18 aylık yürüyen bir bebeğin annesi olarak sakin ol bir problemi yoksa sonunda yürüyecektir diyorum 🙈
Leylaa_ Neslihan-55 Canım hiç sorun yapma kızım 16,5 aylıkken yürümeye başladı . 18 19 aya kadar normal Kemikleri gelişince yürüyor tavsiyem bol et suyu , et tavuk balık , balık yağ , yoğurt yedirin , eşinizle beraber elini tuttun adımlatin
Neslihan-55 Onurcan21 ayakta falan da duruyor tek başına ama tek kaldığını anlayınca yavaş yavaş eğiliyor yere
Neslihan-55 AyazMerve doktorumuza söyledim d vitaminine devam edelim dedi kış bebeği olduğu için yılbaşına kadar kullanicam basması duruşu gayet güzel dedi bir sıkıntı görmedi
Neslihan-55 Leylaa_ yiyor hepsini çok şükür balığı yoğurdu çok seviyor kemik suyu koydum buzluğa çorbalarina da koyuyor
Lydiaa Benim de kızım 16 aylıkken başladı. Koltuk kenarında yürüme çok daha öncesinde başladı fakat bizim kız çok temkinliydi, yürürken düşeceğim diye korkuyordu hep. Sonra bir baktık başladı yürümeye . Şimdi durdur durdurabilirsen 🤣🤣 Merak etmeyin siz de 1-2 aya kalmaz o da başlar.
Neslihan-55 Lydiaa inşallah yaa oğlum da öyle kimse yokken yanında yürümeye hevesleniyor birisi varsa onu tutacağını biliyor yürümüyor
elek01 Neslihan-55 benim kizimda 11 aylikken yurumeye basladi ama cocuktan cocuga degisiyo bencede endiselenmeyin
gokkben Benim kızım da 12 aylık emekleme hiç olmadı elini tutunca çok rahat yürüyor ama bırakınca düşüyor ne zaman bizden kopacak ben de merak ediyorum en azından emeklese yine bir tık rahatlardım sürekli yürütmekte zor 😞
Kaptan03 gokkben benimde oğlum öyleydi canım sürekli peşindeydik bir aya daha sağlam yürümeye başladı şuan 14 aylık gayet güzel yürüyor
Sibel3455 Melek1921 benim bebeğimde 8 aylık hiç emekleme eğilimi yok top gibi yuvarlanıyor ulaşmak istediği yere ama yüzüstü durmak hiç istemiyor, bebekliğinden beri yüzüstü hiç durmak istemedi basıyordu yaygarayı
Eylul05 Neslihan-55 bebeğini koltuğa dikle karşısına sevdiği objeyi alarak geç ona ulaşmasını sağla 1 2 adım derken yürümeye başlayacak bende öyle yaptım 12 aylık geçmişti yürüdü
Neslihan-55 Eylul05 öyle yapıyorum koltuğun karşısına koyuyorum kollarımı açıyorum gel gel yapıyoruz yavaş yavaş yürüyor tutacağımı bildiği için kendini hemen atıyor hızlı hızlı gelip
Rez Neslihan-55 18 aya kadar sorun olmaz ben değil uzmanlar der forumun günlük yayımlanan bilgilendirmesinde de görecekseniz zamanı geldiğinde
Eylul05 Neslihan-55 işte öyle öyle adımları çoğalacak o sana yaklaşınca sen 2 3 adım daha geri git öyle adımları fazlalaşır