Nurduman8 vala cnm ilklerde çıktığında sakindi sonradan başladı huysuzluğa doktor ya alerji ya uyuz dedi bklm ilaca göre anlicaz dedi bu aralar çok salgın var misafir kabul etmeyin kimseye gelip gitmeyin 3 tane hastaneye gittim sıra konusunda pes ettim bütün hastaneler çocuk hastayla dolu öğlen Ümraniye araştırma ya gittim önümde 150 kişi var Zeynep kamile gittim yine aynı kartala gittim yine aynı mecbur bekledim yanımda bi kaç bayan mesela dedi ii ki yakacığa gitmednz orası daha beter dedi bütün çocuklarda istifar tıkanma uyuz grip her türlüsü vardı bnm eve kimse gelip gitmez eşim işe gider hani bayanları temizliğe götürür heralde o getirdi bizde ondan 1 gün önce öğrendik uyuz olduğumuzu