Yediği bişeyden alerji olmuş olabilir. Öncelikle ek gıdaya başlarken tadım yaptırmanız gerek 3 gün kuralı ile bir seferden birden fazla yiyecek tattırırsanız neye alerjisi var anlamazsınız. Yazın benim bebeğimde de olmuştu ama sıcaktan dedi doktor 2 3 gün içinde kendiliğinden geçti. Bide şampuanı filan doğal içerikli olsun. Duştan sonra da güzelce kurulayıp, bişey sürüyorsanız losyon vs sürmeyin. Geçmiş olsun 🙏🏻