minikcicegim Beraninannesii bu gidişle bizede soba gözüküyo galiba 😂 ama bizim ev müstakil sağda solda hiç ev yok,ısı yalıtımı da yok o yüzden
Umutveannesi 14melika daha doğalgazı açalı 15 gün olmuştu 35te sabit yandı hep 458 tl geldi. Bu ay tam 30 gün yanınca 900 falan gelecek herhalde öyle bekliyorum
birminikbebekannesi 14melika bizde bu ay başı yaktık daha fatura gelmedi ama geçen sene hamileyken 1150 lira fatura ödediğimizi biliyorum bu sene bebekle nasıl olucak bakalım 😳
Beraninannesii minikcicegim Benim eşim bu rakama dahi sabah gidip kapatmış ev buz gibi olmuş sen düşün 😂 Ama mustakil evde normaldir annem sitede yaşıyor merkezi sistem ama gelen faturayı buluyorlar ona bile bu ay 600 civarı gelmiş
minikcicegim Beraninannesii biz 2.000-3.000 bekliyoruz kış ortası 😂😂 eşin duysa kalp krizi geçirir heralde 😂😂
Beraninannesii nilesea Termostat var ev yeni birde panjurlarim var onları kapatıyorum akşam olunca onunda etkisini çok görüyoruz
Fatosahinibrahim27 Beraninannesii termostat ne ise yarıyor cnm bilmiyorum nsl kullaniliyornekndiniz mo taktnz
minikMarquez 14melika doğalgaz 700 gelmiş elektrik de 280 gelmiş evde ben bebek tek olmasina rağmen o kadar süpürge fırında çalışmıyor
enmir 14melika 45 te yaktık 1155 geldi eşimde battık iyice aç gitsin dedi 52 de yanıyor küçük iki bebeğimiz var. Kışın 2000 buluyor
laliko35 PamukPrensesannesii ah ah doğrudur. inanırım bizde geçen yıl ekim basın da başladık yakmaya kızım 4 aylıktı o zaman 4 ay bin lira fatura ödedik bu yıl ekim ayında 800 ’le başladık arkadaşlarımıza 150 geldi mesela orta kat ısı yalıtım çok çok önemli 😔😔😔
Eyllebr Beraninannesii hmm derece var snaırım evınzıde sadece derece olunca mi yüksek yakma şartı var 40 yakıyorum 810 TL geldı derecem yok acaba yüksek yaksam daha mı fazla gelır