14melika akşam eşim elime fatura getirdi neyin dedim dogalgaz dedi, 67 lira yazıyor, ne bu 2 günlük fatura mı dedim bende anlamadım diyor, bende salak bakmiyorumki kağıdın altına üstüne elektrik faturasiymis, bizim elektrik az gelir bu arada, hep öyledir sebebini anlamasakta, dogalgazi net 450 bekliyorum