Olimbonii Edis07 yani bencede oyle bisedir sonradan cikan dogum lekesi gormedim hic ama geçer endise etmeyin
Koalaannesii_0610 Edis07 Benim oğlumun kafasının arkasında var ama doğduğundan beri var yani doğum lekesi diye düşünüyorum doktorada sormadım canım açıkçası bir tık daha büyük bizimki
Edis07 Koalaannesii_0610 benim oglumunda kafasini arkasinda kirmizilik var buyuk ama dedigin gibi dogumdan beri var dogum lekesi yani. Doktorumuz her kontrolde her yerini kurcaliyor yani bir anormallik olsaydi soylerdi. Dogumdan beri olan lekeler problem olmuyor zaten
FMED Edis07 benim kızımın da burnunun kenarında böyle bir iz vardı zamanla kendiliğinden gevti bir kaç ayı buldu sizinki de doğum lekesi değil bence zamla geçecektir