Bebegim 4 bucuk aylik. Yaklasik 1 aydir dudaginin kosesinde boyle bisey cikmis. Sanki damar patlamasi gibi ama doktorumuza gosterdim sismedigi surec bisey olmaz dedi siserse ozaman bakariz dedi dogum lekesi gibi dedi ama dogumundan 3 ay sonra cikti. Icim rahat etmiyor bilgisi olanlar bakabilirmi?
