Bebegım grıp oldugunda bnde cok burnunu temızledm ama burun içi ıslak oldugu zaman serum fızyolojık sıkmadan cekıyrm. Burnunun içi kuruysa sıkıyrm. Her neyse grip oldugunda saat başı burnunu temızlemekten burnundan kanlı sümük gelmştı bnde korkup ılk başta ınternetten bakmıştm ama normal korkulcak bısey degılmş . Ama sızden cok kan geldıyse bıraz ara verin