Merhaba kızlar bebeğimin burnuna fizyolojik damla damlatip aspiratör ile çekiyorum. Bu zamana kadar bı sorun yaşamadım bebeğim 2 ay 20 günlük fakar afedersiniz ama 2 3 kere çektiğimde çok hafif kan gibi minik kırmızılık vardı öyle çok kanlı denecek kadar değil. Acaba normal mi yavaşta yapıyorum aslında dün normaldi bugün yine öyle geldi. Doktora gitmeli miyim.. zarar vermiş olabilir miyim diye kendimi yiyorum ama yavaş yapıyorum 🥺