Sizi o kadar iyi anlıyorum ki yemeği elinin tersiyle itip emmeee diye ağlayan 18 aylık oğlum var. Bende yesin diye tv telefon açıyorum. 3 ana 2 Ara öğün asla yok, gerçekten bi de çevremde böyle iştahlı iştahlı yiyen bebekleri görünce ağlayasım geliyor. İnsanın morali çok bozuluyor.