17 aylık bebeğim var telefon olmadan asla ağzını açmıyor biliyorum sen alıştırdın diyenler olacak evet ben alıştırdım fakat annelik boğazına bir lokma girsin yesin diye açtım o bir lokma iki lokma üç lokma diye diye arttı telefonu kapatınca ağlıyor bir şeyler izleyerek yemek istiyor bu arada kendide yemiyor tabiki ben zorla ağzına tıkıştırıyorum kendi yiyen çocuklara o kadar imreniyorum ki inanın ne ara öğünü var ne ana öğünü var yemek vermesen öyle durur günlerce emiyor ona güveniyor biliyorum azaltmaya çalıştım ama dişleri hepsi bir anda çıkıyor çok agresifleşti emmeye ihtiyacı var lütfen deneyimli bilgisi olan anneler yazarsa sevinirim moralim zaten bozuk daha da bozacaklar yazmasın rica ediyorum