Deletedmom_56 ama işte 3buçuk yaşında 20 çocukla bir değil iki öğretmen bile basıl başa çıkar inanın bilmiyorum. Şu an kızımın sınıfı 8kişi ve 2 öğretmenleri var. Bence finansal olarak sorun olmayacaksa özele gönderin. Okula gidin gezin, öğretmenleri ile kaç yıldır çalıştıklarını sorun, diğer velilerle aynı fiyatlandırmayı yapıp yapmadıklarını sorun. Doğum günü kutlamalarını nasıl yaptıklarını sorun mesela, ailelerin boy gösterisi yapar gibi pastalar hediyelerle kutlama yapmalarına izin veren bir kurum bana göre kötüdür mesela, müfredata filan uymadan sürekli doğum günü kutlamasıyla geçer tüm yıl