Mirac_21032019 bende kızıma mama verdim hiç öyle bir sorun yaşamadım 2 yaşa kadar mama içti ki emzirme danışmanları ve uzmanlar 1 yaşa kadar ağırlık mama olmalı diyor 8 aylık bebek günde 2 3 çay bardağı ek gıda yemeli.ben çevrem de öyle bir sorun yaşayan görmedim hiç. Yemeğin yeri ayrı mamanın yeri ayrı. Ben 8 de mama verir 10 da kahvaltı verirdim Bi mama Bi ek gıda şeklinde gittim.1 yaştan sonra ek gıda ağırlıklı oldu. Mama sayısı azaldı ama 8 aylık bir bebeğe bütün gün ek gıda vermek yanlış günde 1 kez değil 3 kez mama içmeli.