Kuzum hiçbşey olmuyor ben hipple başladım sma bebelac gold aptamil hepsni dneedm bebegm kakasını 3 gunde bir yapıyor ama kabızmı hergunmu yapar dye ama hepsnde 3 4 gunde bir yaptı yani mamalar bence çok etki etmıyor bu konuda anne sütüyle takviyeeli gdyrm ben bide onu söyliym