hazo canım ilk sefer her zaman için zordur.oncelikle çok soğukkanlı olman sakin kalman lazım.benimki de öyleydi çok ağlardı bir şey olmuş gibi hemen alırdım ama artık ağırlaşıyorlar ve kucaktan inince uyaniyorlar. Bnm anne yani besigim sallanıyor ben bebeğim uykusu geldiği anda alıp kucakta sevip yatırıyorum emzik kullanıyor uyurken,emziğini veriyorum.tabi başlıyor ağlamaya dönmeye çalışmaya fln benimki yüzünü de yirtiyordu bende 5 dk tuttum kendime 5 dk kaldirmiycam dedim..ama sadece zorla tutmak değil ağlıyor ya sakinleştirmeye çalışıyorsun sakin sesle şiiii sesinyaptim elini tuttum annecim ben burdayım sakin ol tmm gecicek dedim.youtubedan sakinleştirici bebek müziği açtım bu esnada..2 dk boyunca ağladı sonra uykusu olduğu için sallamayla sakinleşti yavaş yavaş pis pisledim uyudu...tabi ben böyle söylüyorum ama yaparken zorlandım. 5 dk boyunca ağlasa 5 dk dolunca alıp sakinleştirip yine koyucaktim.aksam yatarken zorluyor öyle yapıyorum sakinlestiriyorum zamanla gözleri açık bile olsa yatağına konulunca hemen dönüp uyuyor..ilk gündüz uykusundan başla kademeli olarak bir kere yapsan öğrenmiş olucak emin ol. Git gide daha kolaylasiyor