bebekece altinoglusnac 40 ım doldu 42. Gün ilk adetimş gördüm 8 gün sürdü cok yogundu 28 gün sonra 2. Adetimi oldum düzenli olarak ama 3. Adetimi 40. Gün oldum düzensizleşti biraz sanki ama normalmiş zaten acilen spiral gerek böyle gecikmeler korkutuyo insanı🙄
HumaEda3458 bebekece altinoglusnac ben de kırkımdan sonra bir defa oldum bu ay 10 gün gecikti test bile yaptım negatif çıktı emziriyorum çok korkuyorum hamileyim diye adet olacakmışım gibi oluyorum ama olamıyorum sizde de böyle mi ☺️🤲🏻
sareela 40’ım çıktıktan 1 ay sonra adet gördüm 28 günde bir oluyorum 5 gün sürüyor eski düzenine dönmüştü fakat 1 ay önce spiral taktırdığım için şuan ara kanamam oluyor ve adetim 7 gün uzadı normalmiş🙂
bebekece HumaEda3458 bende hiç belirti olmadı bu geciken ayda hatta ben öyle şaş kaza farkettim adetimin 5 gün geciktiğini sonrasında stres basladı 2 kere test yaptım korka korka 12 gün gecikmeyle adet oluncada sevinçten ağlayacaktım😂
AysMd42 altinoglusnac bende tereddutteyim kirkimdan sonra adet oldum daha sonra olmadım sanırım normal çünkü bir tanıdığım da aynı durumda
meryemelek Bende spiral taktırdım 40 ımda. Kızım 10 aylıkken oldum adet şimdi 1 yaşında 2 aydır olmuyorum heralde spirallede hamile kalınmaz dimi 😂tırsıyorum
AlminaLina altinoglusnac valla bizde 7+17 günlüğüz tık yok olmadm hala emzirdiğimiz için olmuyormuşuz diye duydum
beyazgulll @"altinoglusnac bende doğumdan 3 ay sonra ilk adeti oldum sonraki ay gene geldi ama diğer ay gelmedi bende şüphelendim test yaptım kan verdim ta o kadar niye gelmedi derken düzensizlik olduğunu anladım sizinkide oledir
Ceylan578 Boraninannesii Sağlık ocağı takip ediyor normalde bebek dogduktan sonra ne kadar kanaman oldu ne kadar sürdü gibi hastaneye gidemiyorsanız bi aile hekiminize sorun isterseniz
myemye_12 @HumaEda3458 benimde 67. Günüm Hiç adet olmadım daha 2 gün önce az leke geldi oldum sandım geri durdu karnım kasıklarim agriyo ama yok bugünde midem bulanıyor başım agriyo üşüttümmü acaba üsüyorum titiriyorum anlamadım
Minikoglusumatlas altinoglusnac bende normal doğum yaptım 3 buçuk aylık oldu oğlum hala olmadım ama çok emiyor bence emdiği için daha olmuyorum okuduğum kadaryla emzirmeden kaynaklı olmuyormuş gerçi bi yandan insan korkuyor böyle 😂
Aysunnn65 Annemsiii o oldu ama bir gün sürdü bende tekrar hamileyim yerleşme kanaması falan sanıp test yapmıştım iki hafta önce 😂😂😂😂 regl e benzetemedim
129834765 Biz de 7 ay 22 günlüğüz hala olmadım. Emziriyorum. Ondan dolayı mı bilmiyorum. Bir tek geçen ay iki gün lekelenme şeklinde geldi. Oldum mu olmadım mı derken geçti. Bir daha bir şey olmadı.
altinoglusnac 129834765 ben de bifiil emziriyorum geçen ay baya baya oldum bünyeden bünyeye değişiyor demek ki🤷🏻♀️
Ayseee60 4 Eylül de doğum yaptım bebeğim iki aylık iken 13 kasımda adet oldum. Düzenle devam ederim inşallah normal doğum da gecikme oluyor diyorlardı çünkü.
Beyzaelifsevde altinoglusnac bebeğim 9 aylıkken Ekim ayında ilk adetimi gördüm . Bakalım Kasım’da 2 Yi görecek miyim 🤷 bence herkesin farklı ve düzensizlik normal gibi geliyor bana. 9 ay hiç olmadım düşünün
Gayecik altinoglusnac bu ay 10 gün geç oldum hamileyim diye çok korkmuştum 😂 doğumdan sonraki ay adet oldum ileri geri oynuyor tabi hemen düzene girmiyor
Maviim Gayecik benimde öylee 1 hafta gecikmeli oldum ödüm koptu gelmeyince hamile miyim diye bebişim daha 3.5 aylık🙈