altinoglusnac Anneler doğumdan ne kadar sonra adet oldunuz ve olmaya başladığınızda hemen düzene girdi mi? Ben bebeğim üç aylıkken oldum ama bu ay henüz adet görmedim, bu düzensizlik normal mi?
Umran_37 25 agustos da dogum yaptim kasimin 2 den 4 ne kadar kahverengi leke geldi eger adet sayiliyosa herkeste degisik olabilir
Zuleyhadere tazeannee_ normal doğummuydu bende doğum yapalı 33 gün oldu kanamam bitti çoktan sarı olarak devam etti 40. Güne kadar tamamen biter dedim bugun kanama gördüm acaba adet mi ?
Nimetzumra Nagehan08 düzensiz olunca regli günleri yoğun mu olur benim ara ara değişiyor şuan ilaç kullanıyorum sezeryandan 40 gün sonra oldum ilk normaldi ama ikinci ayı çok anormaldi 🥺
Asyaaninannesi 2 ay 18 günlük oldu kızım hala adet görmedim bende beklemedeyim 😅 doktorum 2 ay sonra adet görende var 2 yıl sonra da dedi kişiye göre değişiyormuş.
Burcutf Asyaaninannesi benimde kızım sizinle aynı ay ve günde. Bende henüz olmadım. Emziriyorsunj degilmi? 24 aya kadar olmamak normalmiş .
Deletedmom_25 Karinyoo surekli emziriyormuydun Benim bebegim gece tek iki kez Eimer Bende Azranin sagarim Yarim biberon ya cikar ya cikmaz 7 aylik olduk Ama hala adet olamadim
Sadem01 Kızım 1 yaşında oldu hala adet olmadım.hormonlu spiral taktırdım o da adet kanamasini kesiyormus.oluyor muyum bilmiyorum açıkçası
twinboymama sezaryenden sonra 38. gün oldum 68. güne kadar ara ara lekelenme ara ara normal adet gördüm. 🤦🏽♀️ zaten 38. güne kadar da hep leke leke vardı hiç kesilmemişti. şimdi bebeklerim 76 günlük dün tekrar adet oldum. bayağı bayağı olmuşum hem de
KaanKayra0110 altinoglusnac bende lohusalık 60 gün sürdü 1 ay sonra adet gördüm 1 at daha geçti hala olmadım hamilelik şüphesine bile düştüm 🙄😂😂
Boraninannesii altinoglusnac 40 ım çıkmadan adet oldum diye düşünüyordum ama bende bi gariplik var 55 günlük bebeğim hala kanamam devam ediyor bebeğim rahatsız fırsat bulup doğum doktoruna da gidemiyorum böyle birşey görmedim doğum yaptığımdan beri ped kullanmadan 1 günüm geçmedi 🙈
Ceylan578 Boraninannesii Sağlık ocağı takip ediyor normalde bebek dogduktan sonra ne kadar kanaman oldu ne kadar sürdü gibi hastaneye gidemiyorsanız bi aile hekiminize sorun isterseniz
altinoglusnac Boraninannesii ben de öyleydim 60 gün lohusa kanamam devam etti o kesildi ikş hafta sonra adet oldum
annelif Boraninannesii yogun kanama yasiyorsaniz eger bi doktora gorunun bende oyle olmustu plesanta parcasi kalmisti icerde
uzlet altinoglusnac 7. ay adet oldum düzenliydi sonrasında da. şu an 1 yaşında sadece geçen ay Biraz gecikti
aleynaydmr altinoglusnac benim bebegimee 3 bucuk aylik ve benim adetim yeni bitti :) 3 aya kadar bende hic olmamistim